Flere og flere medlemmer og samarbejspartnere ser stor nytte i, at anvende CSR Forums navn og logo til at styrke egne karriemuligheder og/eller virksomhedens omdømme.
Det skal give mening – og skabe værdi begge veje
I CSR Forum læner vi os op ad AERIK-modellen (Kilde: Tanja Moesgaard), som udfolder den værdiskabelse CSR Forums navn og logo, kan give det enkelte medlem og vores samarbjedspartnere, hvis anvendt jf. vores anbefalinger til brug.
AERIK – Sådan synliggøres værdien
A = Associering med CSR Forums stærke faglighed, fællesskab og brand
E = Eksponering over for CSR Forums medlemmer, samarbejdspartnere og følgere
R = Relationer du og din virksomhed ellers ikke har adgang til
IK = Integreret Kommunikation via en plan for fælles formidling af associering
CSR Forums kommunikationskanaler
- Foreningens webside
- Nyhedsbrev 4-5 gange årligt
- LinkedIn side og grupper
- Mere end 100 faglige aktiviteter årligt – online såvel som live
Vil du vide mere?
- Skriv til sekretariatet på mail csrforum@csrforum.dk