Flere og flere medlemmer og samarbejspartnere ser stor nytte i, at anvende CSR Forums navn og logo til at styrke egne karriemuligheder og/eller virksomhedens omdømme.

Det skal give mening – og skabe værdi begge veje

I CSR Forum læner vi os op ad AERIK-modellen (Kilde: Tanja Moesgaard), som udfolder den værdiskabelse CSR Forums navn og logo, kan give det enkelte medlem og vores samarbjedspartnere, hvis anvendt jf. vores anbefalinger til brug.

AERIK – Sådan synliggøres værdien 

A = Associering med CSR Forums stærke faglighed, fællesskab og brand

= Eksponering over for CSR Forums medlemmer, samarbejdspartnere og følgere

R = Relationer du og din virksomhed ellers ikke har adgang til

IK = Integreret Kommunikation via en plan for fælles formidling af associering

CSR Forums kommunikationskanaler 

  • Foreningens webside
  • Nyhedsbrev 4-5 gange årligt
  • LinkedIn side og grupper
  • Mere end 100 faglige aktiviteter årligt – online såvel som live

Vil du vide mere?

  • Skriv til sekretariatet på mail csrforum@csrforum.dk